×


Zamena artikala



Zamena artikala se mora izvršiti u zakonskom roku koji je 14 dana od prijema pošiljke.

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen ili korišćen, a troškove vraćanja pošiljke snosi kupac. Kupac može, ali i ne mora da ima navedene razloge zamene artikala.

Garancija



Garancija ne važi u slučaju oštećenja ili defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe artikala.

Garancija je svaka izjava kojom njen davalac daje obećanje u vezi sa robom, i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom.

Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku ili na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke iz garancije, navedene na jasan i čitljiv način, lako razumljivim jezikom, a naročito podatke o:

    pravima koja potrošač ima na osnovu ovog zakona i o tome da garancija ne isključuje i ne utičena prava potrošača koja proizlaze iz zakonske odgovornosti prodavca za nesaobraznost robe ugovoru;
    nazivu i adresi davaoca garancije;
    nazivu i adresi prodavca, ako on nije istovremeno i davalac garancije;
    datumu predaje robe potrošaču;
    podatke kojima se identifikuje roba (model, tip, serijski broj i sl.);
    sadržini garancije, uslovima i postupku ostvarivanja prava iz garancije;
    trajanju garantnog roka i prostornom važenju garancije.


Reklamacije na oštećenje u transportu



Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.


Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe



Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da je isporučena roba oštećena, da ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 063 353 723 , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) na e-mail office@akvamast.rs  i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj od trenutka prijave iste.

Povraćaj sredstava



Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon broj telefona ili na e-mail adresu pošaljite informaciju o broju Vašeg računa-otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam se procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Akvamast d.o.o.  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice


Pravo potrošača na odustanak od ugovora



Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i bez dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 33. i 34. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na propisanom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: izjava o odustanku).

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.

Protekom rokova iz člana 28. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1–5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.

Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača (u daljem tekstu: Ministar).


Povrat sredstava će kupcu biti izvršen nakon što roba bude vraćena na navedenu adresu za prijem obrasca.

Trgovac ima prava da odbije zahtev kupca ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, zbog toga što je kupac robom neadekvatno ili nepravilno rukovao ili oštetio.

Povrat novca će kupcu biti izvršen nakon što roba bude vraćena na navedenu adresu za prijem obrasca u kompletnom originalnom pakovanju, ne oštećena i bez vidljivih tragova korišćenja.

Akvamast d.o.o. će podatke kupca koristiti samo u svrhu evidentiranja kupovine i povraćaja robe i nikada ih neće koristiti
na neki drugi način, niti će ih ustupati trećim licima

Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde.

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi vam obezbedio najbolje iskustvo na našoj veb stranici.